Omruilen en retourneren
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw bestelling dan is het mogelijk om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren of om te ruilen. U dient vooraf een mail te versturen naar de klantenservice. Na ontvangst van de e-mail sturen wij u het retourformulier in PDF toe. U kunt dit formulier invullen en meesturen met uw retourzending.
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending wordt uw geld geretoureerd. Als u een artikel wilt ruilen wordt dit zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw retourzending verzonden (mits op voorraad natuurlijk)
De kledingartikelen dienen bij retournering ongedragen (passen is natuurlijk toegestaan), niet gebruikt en in de originele onbeschadigde verpakking (voorzichtig uitgepakt, zonder scheuren en dergelijke) met de originele labels te zijn. Wij verzoeken u bij het passen van lingerie dit op de zelfde manier te doen zoals van u verwacht wordt in een lingeriewinkel. Met andere woorden: uw eigen slip aanhouden bij het passen van de strings, slips en body's. Onder omruilen wordt verstaan het ruilen voor een ander product of een andere maat. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet in aanmerking voor restitutie of omruiling. U dient de producten goed te verpakken en voldoende te frankeren. De kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening. Zendingen die niet of onvoldoende zijn gefrankeerd worden door ons geweigerd en derhalve niet gecrediteerd of geruild. Nadat de artikelen door ons zijn ontvangen, gecontroleerd en goed bevonden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
Uitsluiting herroepingsrecht
Kousen, catsuits/bodystockings en sexy accessoires kunnen om begrijpelijke hygiënische redenen niet omgeruild of geretourneerd worden.
Beschadigd product
Het spreekt voor zich dat wij uw bestelling met grootste zorg behandelen. Mocht u ondanks alles toch een beschadigd of incompleet product hebben ontvangen dan verzoeken wij u dit direct te melden aan de klantenservice. Bij de retourzending verzoeken wij u de reden van retour duidelijk aan te geven, wat is er kapot en hoe is het kapot gegaan. Nadat wij het beschadigde product van u hebben ontvangen en het blijkt dat deze inderdaad beschadigd is, sturen wij u desgewenst een vervangend artikel of storten wij het aankoopbedrag plus verzendkosten binnen 14 dagen terug op uw rekening. Ook een beschadigd product dient u gefrankeerd te retourneren. De kosten voor het retourzenden van een beschadigd product worden achteraf vergoed. Deze vergoeding is op basis van een brievenbus envelop of pakketzegel binnenland van € 6,75. Zendingen die niet of onvoldoende zijn gefrankeerd worden kunnen wij helaas niet accepteren en worden derhalve niet gecrediteerd of opnieuw toegezonden.
Annuleren van uw bestelling
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang deze niet door ons is verzonden. Als u de bestelling ondanks uw annulering toch ontvangt, kunt u het na ontvangst retour sturen volgens de daarvoor gestelde voorwaarden. Wij houden ons het recht voor de creditering aan te passen als niet aan alle voorwaarden is voldaan.